نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

سامری: با مهرام در جنگ هستیم|بازی سوم سخت‌تر از دو بازی گذشته است

  • کد خبر: ۶۳۴۸۹
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
سامری: با مهرام در جنگ هستیم|بازی سوم سخت‌تر از دو بازی گذشته است
تیم بسکتبال نفت آبادان با نتیجه ۶۹ بر ۵۹ در بازی دوم نیمه نهایی از سد مهرام گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حماد سامری سرمربی پالایش نفت آبادان پس از پیروزی مقابل مهرام تهران در بازی دوم مرحله نیمه نهایی گفت: بازی خوب و جان داری بود و اگر تیمی می‌خواهد به فینال برسد باید بجنگد و شما دیدید که این یک جنگ بود. هر دو تیم تمام تلاش شان را کردند تا برنده از میدان خارج شوند. نیمه اول خوب نبودیم، فکر می‌کنم یک از ۱۰ پرتاب ۳ امتیازی، ۷ از ۱۴ پرتاب منطقه‌ای و ۹ از ۱۶ اقدام پرتاب آزاد موفق داشتیم که نشان از یک آمار ضعیف در نیمه اول دارد.
او در ادامه گفت: اگر توانستیم در بازی بمانیم به دلیل دفاع خوب‌مان بود، بعد از آن همه اشتباهی که در بازی اول داشتیم سعی کردیم آنالیز خوبی داشته باشیم و بازیکنان خوب مهرام، خارجی‌ها و صمد را بیشتر کنترل کنیم و در دفاع کم اشتباه‌تر باشیم. به نظرم در دفاع عملکرد موفقی داشتیم. کواتر سوم و چهارم آمارمان بهتر شد. مهرام تمرکز دفاعی خود را در نیمه دوم از دست داد و ما از این موضوع بهترین استفاده را کردیم. در مجموع فکر می‌کنم تیم باتمرکزتری بودیم و مزد دفاع خوب و تمرکزمان را گرفتیم.
سامری درباره درگیری بین بازیکنان دو تیم هم گفت: اول بازی آرنج صمد باز شد و به پیشانی اشکان خورد، اما کمی عجیب بود که هر سه داور این صحنه را ندیدند و اگر اشتباه بود، اشتباه بزرگی بود. درخواست ویدئوچک کردم، اما گفتند ویدئو چک برای خطایی است که اعلام شده و در آن صحنه اصلا خطایی گرفته نشد.
سرمربی نفت درباره بازی سوم هم گفت: بازی سوم دوباره همه چیز از اول شروع می‌شود و به نظرم خیلی سخت‌تر از دو بازی گذشته خواهد بود. ما اگر بتوانیم همین تمرکز را داشته باشیم و کم اشتباه باشیم می‌توانیم برنده شویم، اما اگر مثل بازی اول پراشتباه باشیم قطعا نمی‌توانیم پیروز شویم. خیلی خوشحالیم که به بازی‌ها برگشتیم و الان یک-یک مساوی شدیم و دوباره شانس هر دو تیم برابر شد. برای بازی بعد هم سعی می‌کنیم با آنالیز بهتر بازی خوبی ارائه دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->